loading...
ღღمن و فـوجے و بقیه دوســــتامღღ
✓سایو فوجی✓ بازدید : 1016 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (13)

اویشی:بازی دوران بچگی چطوره.من:اره خوبه فقط چی بازی کنیم؟اویشی:قایم موشک!من:خخخخ باشه اخ چه بازی باحالی!

ایجی:من چشم میزارم.همگی:باشه ما میریم قایم شیم.ایجی:3،2،1 من:وای همه رفتن قایم شدن من کجا برم،اممم اهان اون بوته عالیه میرم اونجا قایم میشم.

من:اهه.فوجی:سسسس بیا اینجا فقط ساکت باش.من:باشههه.ایجی:اومدم....هه کاوامورا اونجایییی........اه اویشی اونجایی میدونم بیا بیرون.اویشی:اه............ایجی:مومو پشت درختی بیا بیرون.ریوماتو هم همین طور.هر دو:اوفف.ایجی:اممم..........اه کایدو بالایی بیا بیرون...........اینویی:از پشت بوته بیا بیرون.جسی:سس ساکت.ایجی:دالی بیاین بیرون.جسی و یایویی و ساکانو!:اههه.ایجی:فقط فوجی و سایو موندن.....من:خخخخ. فوجی:سس ساکت صداتو میشنوه اون گوشاش تیزه.من:......ایجی:پس شماها کجایین؟...........اویشی:این دوتا کجان؟ایجی:من باید پیداشون کنم.من:ههههه.ایجی:اه بابا باشه شماتو تا بردید بیاین بیرون.من:بریم.فوجی:نه بزار بیشتر اذیتشون کنیم.اویشی:سایوووو فوجیییی.ریوما:سایووووو.کایدو:سسسسسسس.

فوجی:وقتشه یه خورده سرو صدا کن.من:چرا؟فوجی:همشون میاین این جا بعد ما رو صورتشون میپریم.من:ایول به تو فوجی.چخ چخ چخ.ایجی:صدا رو میشنوید.اویشی:اره اونا اونجان.ایجی:بیاین همه قافلگیرشون کنیم.مومو:ارههههه.ایجی:یک ،دو.منو فوجی:پپخخخخخ.ایجی:وایی این چی بود.من:لولو خرخره.

اویشی:بیاین وسطی.همگی:ارهه.من:من میم گوشه با یه نفر دیگه.ایجی:منم میشم گوشه.فوجی:پس بقیه وسط.من:شروع..........اولین نفر جسی.من:یالابرو بیرون ههههه.جسی:ایشششش..............نفر دوم مومو!من:مومو خوب جاخالی نمیدی خخخخ.مومو:حالا دیگه نمیخواد بگی.........نفر سوم یایویی....نفر چهارم ساکانو...........نفر پنجم ریوما.من:چی شده داداشی هههه.ریوما:هیچیییی.........نفر شیشم اینویی.......نفر هفتم اویشی.اویشی:اه از دست کایدو .کایدو:به من چه.اویشی:به من خوردی.......نفر هشتم کایدو.....و نفر نهم کاوامورا ......حالا فقط فوجی مونده بود.من:عجب ادمیه قشنگ جا خالی میده......بعد 10 ضربه نتونستیم بزنیمش و فوجی برد.من:اخخ چه قدر خستمه.ولی خوشبختانه با خودم اب اوردم.همگی:به ما هم اب بده.به همه دادم به خود من بدبخت نرسید.رفتم سمت اب خوری.

ایجی:چه قدر خسته شدیماا.اویشی:اره.استحراحت میکنیممم.من(درحال اب خوردن)هی اونجا چیه.چه جای عجیبی من که تاحالا این جا رو ندیدم؟

بزار برم ببینم چیه.....بعد نیم ساعت.....ریوما:سایو کجاس.اویشی:دیدم که میرفت سمت اب خوری.ایجی:باید اومده باشه؟

من:وای اینجا چه ترسناکه فقط فق فق فقط من الان کجام از کدوم را اومدم.اهان گوشیم همرامه بزار به داداش زنگ بزنم...اه اینجا که انتن نمیده....یوها ها ها.من:و و ک ک ش ش شم شماااا کی کی کی هس هستی هستیددددد.هااا من روحم توبه اجازه ی کی اومدی این جا.من:من فقط کنجکاو بودم همین.

ریوما:سایوووو کجاییی.ایجی:خیلی وقته نیومده.فوجی:سایوووو.ریوما:سایووو.اینویی:بریم سمت اب خوری.

من:ترو خدا منو نخور میشه راه برگشتو نشونم بدی.صدا:هرگز از این جا دور شو من:خواهش میکنم هر کاری بگی میکنم فقط منو از این جا ببیر بیرون.صدا:به یه شرط.من:چه شرطی؟صدا:تو هم کمکم کنی.من:چه کمکی؟صدا  نزدیکو نزدیک تر میشد.همون طور که نزدیک میشد صداشم نازک تر میشد.یه هو یه پسر بچه ی کوچولو اومد جلو و سلام کرد!من:یعنی تو همون صدا بودی؟پسرک:اره من همونم ببخشید شما رو ترسوندم.من:حالا مشکلت چیه پسرک.پسر:بیا تا بهت نشون بدم نگاه مادرم مریضه نمیدونم چی کار کنم.من:نگران نباش فقط خونتونو بهم نشون بده.پسره:واقعا میتونی؟من:چرا که نه!پسره:خیلی از شما ممنونم خیلی ممنونم.ایجی:همه جا رو گشتیم اثری از سایو نیست.ریوما:حالا چی کار کنیممممم.سسسسااااااایییییویووووووووووو.مومو:اه داد نزن.ریوما:ساکتتت،چطوری داد نزنم؟کاوامورا هی اونجا رو نگاه!چه جای عجیبیه؟اویشی:اره یعنی ممکنه سایو رفته باشه اونجا.جسی:وای دوستمون از دستتمون رفتتت.(گریه ی بلند)ریوما:اه این چیه که میگی جسی حرف نزنی بهتره هاااا.یایویی:ساکت جسی چقدر تو منفی.جسی:خو چی کار کنم!یایویی:بشین و ساکت باش.جسی:ایشش.باشه..... ریوما:خواهرم کنجکاوه پس باید اونجا رفته باشه.اینویی:با توجه به گفته ها و اتفاق به عمل امده سایو احتمال 90% به همون سمت رفته،اویشی :10%بقیه چی؟اینویی:اب شده رفته زمین.ریوما بچه ها یه چند نفر این جا بمونن تا هر اتفاقی افتاد بشه با اونا تماس گرفت.ایجی:منو اویشی و فوجیو ریوما میریم بقیه این جا بمونن.کایدو:میشه منم بیام؟اویشی:برا چی؟کایدو:شاید کمکی بتونم بکنم.اویشی:باشه تو هم بیا بقیه میمونن.ایجی:کارگاه ایجی در خدمت شماست از این که این سفر اکتشافی رو انتخاب کردید سپاس گذاریم کمربندا بسته،صندلی را به حالت اولیه بر گردانید همه ی وسایل مانند چراغ قوه را همراه خود داشته باشید تا 10 ثانیه ی دیگر حرکت میکنیم،10،9،8،7،6،5،4،3،2،1 حرکتتت. (هههه خخخخ)فوجی:مسخره بازی بسه حرکت میکنیم.

ادامه ادامه فقط با حداقل 10 نظر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Roya در تاریخ 1394/08/17 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی
پاسخ : مرسی

این نظر توسط ilove you fuji در تاریخ 1394/08/02 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من تازه داستان ها تو می خونم.خیلی خیلی خوب هستن. محشرهستن.شکلکشکلک
پاسخ : مرسی

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/04/17 و 4:39 دقیقه ارسال شده است

هورا ده تا شد حالا پست جدید داستانشکلکشکلک
پاسخ : باش

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/04/17 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

عالیشکلکشکلک

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/04/17 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

بقیش چی میشه
پاسخ : نظر بدی داستانو مینویسم

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/04/14 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

راسی خیلی ممنون که بیشتر از ده تا نخواستی
پاسخ : خواهش
فقط دیگه تو پست داستانا نظر نزار
پخششون کن
اه خستم شد.نمیشه که، پخششون کن
نگران نباش داستانو میزارم

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/04/14 و 4:41 دقیقه ارسال شده است

پست جدید بزار تا اونجا هم نظر بدمشکلک
پاسخ : نوچ.
پستام خیلی زیادن و نظراتمم کمن
یعنی چی الکی که نیس.من برا عکسا زحمت میکشم.تازشم کلی عکس مونده رو دستم،ولی نظرات خیلی کم شدن.

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/04/13 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

من تو داستانا راحتترمشکلک
پاسخ : نظراتتو پخش کن

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/04/13 و 4:37 دقیقه ارسال شده است

نگاه کردی
پاسخ : اره این قدرم تو اپست داستانا نظر نده!
پستای دیگه هم هستنااا

این نظر توسط elsa در تاریخ 1394/04/13 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

داستانت عالیع
تو چقد شجاعی خخخخخخخخخ
من بودم درجا غش میکردمشکلکشکلکشکلک
ولی داستانت عالیه
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    از کدوم خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 1663
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 11,245
  • بازدید کلی : 82,939