loading...
ღღمن و فـوجے و بقیه دوســــتامღღ
✓سایو فوجی✓ بازدید : 412 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (21)

 

نام:سایو

فامیل:ایچیزن

لقب:

زوج همه ساز.رانی پرتقالی

جنسیت:زن

سن:13 سال

قد:160

وزن:50 کیلوگرم

تولد:3 مه

گروه خونی:O

اعضا خانواده:

ریوما و ریوگا(برادر)

نانجیرو ایچیزن(پدر)

رینکو ایچیزن (مادر)

کاروپین(گربه)

ناناکو ماینو ( دخترعمو )

مدرسه راهنمایی سیگاکو

دست راست

بازیکن دائمی(دبل)


حرکات:سرو چرخشی،اسمش چرخشی،درایو A،درایوB

پروانه سیاه، نیم گام و....

سرگرمی:گشتن توی دنیای مجازی

شعار مورد علاقه:دیگ به دیگ میگه روت سیاه

درس مورد علاقه:علوم.زیست

بهترین درس:علوم

بدترین درس:زبان.ریاضی و ادبیات

اغلب درمدرسه بازدید میکنه از:اتاق کامپوتر و بوفه

غذای مورد علاقه:فست فود

نوشیدنی مورد علاقه:رانی پرتقالی.رانی لیمو

رنگ مورد علاقه:ابی

فیلم مورد علاقه:انیمه.فیلم های عاشقانه

اهنگ گوش نمیده

ورزش مورد علاقه:شنا

تیکه کلام:خب*خب که چی بشه

(برای حرس دادن طرف استفاده میشه)

قبلا در امریکا زندگی میکرده

رنگ موهای او قرمز و رنگ چشمش بنفش است

دختری نترس و زبون دراز و باهوش است

برنامه ی روزانه:

6:30 از خواب اونم به زور بیدار میشه

6:45 صبحونه به زور میخوره

7 میره تمرین صبگاهی

زنگ اول_ادبیات:به بازو بسته شدن فک معلمش نگاه میکنه

زنگ دوم_زیست:با شوق به معلم گوش میده همراه پرسش کلاسی

زنگ سوم_سبک زندگی:خلاقیتش گل میکنه و توی کلاس فعاله

زنگ چهارم_ریاضی:توی خیالات خودش به سر میبره

ناهار و استراحت:غذا میخوره بعد میره اتاق کامپیوتر مدرسش

زنگ پنجم_زبان:فقط به حرفای بقیه گوش میده

زنگ شیشم_تاریخ:کل وقت کلاس توی خواب و بیداریه

15:50-رفتن به کتابخونه که رمان های ترسناک از ریوما بگیره

6:00-فعالیت باشگاه که تنیس تمرین میکنه

17:00_بعد تنیس میره شنا

18:30_درحالی که میره خونه بستنی میخره و یه سر به سی دی فروشا میزنه که ببینه انیمه ی جدید اورده یا نه

19:30_بازی ریوما و باباشو تماشا میکنه

20:00_کتابایی که از کتابخونه گرفته رو در عرض یک ساعت تمام میکنه

21:00_شام میخوره

21:45_درساشو مرور میکنه

22:30_انیمه هاشو میبینه

23:30_میره رختخوابش و باکلی خیال پردازی میخوابه

**********

محتویات کیف سایو:

آیینه:برای مرتب کردن خودش

گوشیه لمسیش:بدون اون نمیتونه زندگی کنه

دفترچه و خودکار:برای مواقع ضروری

شکلات:وقتی گشنش میشه اینو میخوره تا ته دلشو بگیره

ادامس:یه خوراکی خیلی مهمیه

***********

حالت مختلف موی سایو


 


خب اینم از بیوگرافیم

 

کپی کردن صد در صد ممنوعه

اگه کسی از سلایق من کپی کرد راحت میفهمم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شویچرو سم در تاریخ 1395/03/12 و 7:26 دقیقه ارسال شده است

سایو چه سالی متولد شدی
من25فوریه 2003 متولد شدم و شما ...راستی می دونی ایجی و اعضای تیم سیگاکو متولد سال 2000هستن ?
پاسخ : اوهوم خیر
بنده 14 اردیبهشت دهه هشتادم

این نظر توسط شویچرو سم در تاریخ 1395/03/12 و 7:10 دقیقه ارسال شده است

ببخشید سایو اسم واقعیت چیه
بعد می تونی بگی توکدوم استان ایران زندگی می کنی آخه شاید 28نوامر واسه تولد ایجی بیایم ایران می خوام با ایجی و بقیه به دیدنت بیایم بقیه بادیدن این وبسایت مشتاق دیدن تو هستن وراستی ریوما بادیدن این وبسایت جوگیر شده میگه میاد ایران با تو مسابقه بده واگر ازت باخت یا حتی برد تورو تو ژاپن خواهر ایرانی خودش معرفی میکنه
راستی ساکنو رو میشناسی ازش متنفرک با او ...
تو نسبت به ساکنو چه حسی داری دوسش داری یا...
پاسخ : متنفرم ازش
رانیام
ببخشید ولی من محل زندگیمو نمیگم
تو اصلا کی هستی کجا زندگی میکنی

این نظر توسط شویچرو سم در تاریخ 1395/03/12 و 6:53 دقیقه ارسال شده است

سلام سایو شاید توباور نداشته باشی اما اگر شد چند تا از عکسای خودم و ایجی و میشل و فوجی و... میزارم البته واقعی نه انیمهشکلک
پاسخ : باش

این نظر توسط شویچرو سم در تاریخ 1395/03/02 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

ببخشید
من شمارو به جا نمی یارم
آخه باورم هم نمیشه
شما خواهر ریوما باشید و
ببخشید برای این که باورم شه می پرسم اگر خواهر ریوما هستی می تونی آدرس بگی ببینم درست میگی یا نه
بعدشم اگر خواهر ریوما ای چرا بلگفات فارسی
بعدشم تو از فوجی خوشت میاد آخه اون که
هیچ وقت تا میشل خواهر اتوبه رو داره پیش تو نمیاد و ایجی هم تا اویشی رو و سم و داره فکرش جای دیگه نمیره خودت می دونی ایجی به اویشی علاقه مند و...
شاید توهم برات این سوال پیش بیاد که چرا من فارسی نوشتم در حالی که خواهر اویشی هستم اگر می خواهی جواب سوالت رو بگیری به Www.sam166blogfa.comمراجعه کن
فعلاشکلکشکلک
پاسخ : خب من از یه لحاظ هایی شبیه ریومام
زود طرفو فراموش میکنم اگه یهبار ببینمش
من ناتنی هستم ولی بهش اشاره نکردم کلا خیلی از زندگیمو نگفتم من یه زمانی با ریوگا و ریوما تو امریکا بودم همونجاهم متولد شدم ولی بعدا رفتم ژاپن
خلاصه ریوما خوب میشناسم ولی از یه لحاظی ضد همیم ناسلامتی خواهرو برادریما
تو رشته ی خودم خعلی موفق هستم
ببخشیدا من تو بلاگفا اینو نزدم بخونی نوشته رز بلاگ
اوهوم اویشی و ایجی رو میدونم ولی خب من اونارو به چشم یه دوست خیلی صمیمی میبینم
اینا تخیلات ما طرفداراس اگه همو دوس داشتن تو ژانرا یائوی مینوشتن اینا خیلی صمیمی ان
میشل جان شماهم هزار تا اسم دیگه تو بقیه وبا داره فقط من نیستم
از ایجی هم خوشم نمیاد حسی بهش ندارم این انیمه رو هم خیلی وقته کنار زدم ولی چون وب اولو پرطرفدار ترینشو تو تابستون ادامش میدمو رمانم قراره بنویسم
خیلی عجیبی تو میدونستی سم اسم خارجیه اها وبتم رفتم بعضی عکسات درست نیستن
تو جایی که میخوای ادرسو وارد کنی تو گزینه هاش یه جا هس که میتونی سایزشو تغییر بدی
چرا برا وقت قالب نمیزاری؟بلدی؟

این نظر توسط آنیکا در تاریخ 1395/01/10 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

سلام سایو
ببخشید دیر به دیر که نه در کل بهت سر نمیزنم . بهت قول میدم تابستون بهت سربزنم الانم که در رفتم از زیر دست مامان .
پاسخ : باشه عزیزم
درکت میکنم

این نظر توسط دیلیا در تاریخ 1394/11/26 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

بدو بیا وبم، زود باش، امروز یه روز خاصته برای من. .
نیا ناراحت میشم
پاسخ : اومدم

این نظر توسط سویودو در تاریخ 1394/11/16 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلام . خوشحال میشم توی مسابقم شرکت کنی ^^
پاسخ : حتما

این نظر توسط سویودوجیمی در تاریخ 1394/10/16 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

آپ کردم بیا ^^
پاسخ : اوکی

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/10/02 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

مسخره
پاسخ : میتونم بپرسم چیش مسخرست؟

این نظر توسط سویودوجیمی در تاریخ 1394/09/15 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

ممنون جالب بود
پاسخ : ^-^


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    از کدوم خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 1663
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 11,228
  • بازدید کلی : 82,922