loading...
ღღمن و فـوجے و بقیه دوســــتامღღ
✓سایو فوجی✓ بازدید : 571 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (41)

بعد کلی جنگو دعوا رفتیم داخل کلاسامون

ما ردیف سوم نشستیم جلوی من رایا عقبم ناتسوکو و از شانس بدم کایدو سمت چپم نشسته بود

کایدو:اه.سلام سایو.

من:سلام کایدو چه جالب امسال همکلاسیم.^___^

کایدو:ااارههه.

زنگ اولو معلم ادبیات بدترین درسی که من تو عمرم دیدم اومد(در واقعیتم از ادبیات متنفرم)

اومد کلاس ولی چون روز اول بود سخت گیری نکرد.زنگ دومم ریاضی و زنگ سوم هم هنر تا...

وقتی زنگ ناهار شد با بچه ها رفتیم ناهار بگیریم و مث همیشه مومو مث جت از کنارمون رد میشد و میرفت سمت صف.توراه دیدم ساکانو داره با یه دختر تازه وارد حرف میزنه رفتیم سمتش.

من:سلام ساکانو نمیخوای دوست جدیدتو معرفی کنی؟

ساکانو:اوه سلام سایو.چرا این دختره اسمش ریماست.امسال تازه وارده و به ورزش تنیسم علاقه داره بازیشم حرف نداره.تازشم میخواد بیاد عضو تبمم بشه.

من:چه جالب.اوه یادم رفت معرفی کنم.من سایو این رایا و این خانمه هم ناتسوکو.

رایا:هوی این خودتیا درس حرف بزن.

من:زبان

ریما:خوشبختم.

ناتسوکو:امسال سال چندمی؟(بیا از همین الان اطلاعات جمع کردنش شروع شد)

ریما:امسال سال دومی هستم.

من:اهان راستی مارو دوست خودت بدون من معاون کاپیتان تیم دخترانه ی تنیسم.لازم نیست اینقدر معدبانه حرف بزنی،خودمونی باش.

رایا:چی کارش داری!از حرف زدن تو که بهتره

من:نخود هر اش

رایا:به همین خیال باش!

من:اش ماش بیرون باش.مواظب حرف زدنت باش(خخخخخخ)

رایا:پپررووووو

من:خودتییییی

ناتسوکو:وای خدا

من:وللش حالا داشتین راجب چی حرف میزدین؟

ساکانو:راجب ریوما.

من:چرا ریوما؟

ساکانو:چون ریوما تنیسش عالیه منم داشتم از اون تعریف میکردم.

ریما:میشه بریم برام معرفیش کنید؟

من:البته خودم از خودش بیشتر راجبش میدونم ولی رو در رو اشکالی نداره

ریما:از کجا میدونی؟

من:ناسلامتی خواهر بزرگ ترشیماااا

ریما:اه چه جالب.

من:ولی بعد غذا خوردن چون الان خیلی گشنمه

ناتسوکو:بزن بریم.

بعد خوردن غذا و رفتن سمت کلاس ریوما

من:ریوما بیا این جا

ریوما:به من چه خودت بامن کار داری خودتم میای اینجا

من:زبون درازی نکن یالا بیا اینجا

ریوما:اوففف

من:اقای ریوما این خانم ریما است،به تنیس علاقه دارد،من ما تورو به عنوان یه الگو قرار دادیم.

ریما:اههمم من الگو نخواستم فقط میخوام به هم معرفی شیم.

ساکانو:واسه ی چییییی؟؟؟؟(اوه اوه اوه اوه)

ریما:همین جوری مگه نمیگید تنیسش خوبه میخوام باهاش مسابقه بدم.

من:هههه ریما جان داخل مدرسه نمیتونی با پسرا مسابقه بدی باید بری بیرون از مدرسه.

ریما:باشه اشکالی نداره.

ریوما:الان مثلا من باید چی کار کنم.حوصله ندارم برم با دخترا بازی کنم،الکی هم مزاحمم نشید.

من:هوی هوی دخترا چشونه نکنه دوس داری بری خونه با بابا نانجیرو طرف شی.تو کلا از زمین با اسمون باهاش فرق داری.

ریوما:خب که چی قرار نیست که همه ی پسرا به باباشون برن.با اجازه من برم پانتا بگیرم

من:هی برو.ریما با ریوما اشنا شدی امیدوارم ناراحت نشده باشی.

ریما:هههه باش نه ادم بدی نیست ولی اگه تنیسش خیلی خوبه دلم میخواد باهاش مسابقه بدم.

من:هییییی.بریم بچه ها سر کلاس.الاناست که زنگ بخوره.

رایا و ناتسوکو:باش.

وقتی مدرسه تموم شد رفتیم سمت زمین تنیس.فرم باشگاهو پوشیدیم و من لیست تمام بازیکنا رو گرفته بودم دستم،و منتظر عضو های جدید تیممون شدم.

 

ادامه دارههههه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sahar echizen در تاریخ 1394/05/26 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

خوبه خوبه.عالیه.
مکالمه ی جالبی بود.
ساکونو آتیشی میشود.
خخخخخخخخخخخ.شکلک
بعدی رو هم میخونم.
پاسخ : خخخخ

این نظر توسط ریما در تاریخ 1394/05/17 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

چند روز نبودما . چهار قسمت رو نوشتی .
افرین . جالب بود
پاسخ : مرسی

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/05/16 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

بدو
پاسخ : گداشتم

این نظر توسط رونیا در تاریخ 1394/05/16 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

ببخشید سایوتو امسال می ری هفتم؟آخه یکی از فامیل پدرم هم اسم تو مشخصاتتون هم با هم همخوانی داره
پاسخ : نه میرم هشتم

این نظر توسط نیوشا پوردشت در تاریخ 1394/05/16 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
قسمت بعدی رو زود بذار دیگه
پاسخ : الان میخوام بنویسمش

این نظر توسط طاهره در تاریخ 1394/05/16 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

نظرات زیاد شدن پس کو قسمت بعد؟
پاسخ : میزارم

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/05/16 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

فردا شد
پاسخ : میزارم

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/05/16 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

دست ساکونو و مریم درد نکنه که نظر ها رو به این قدر رسوندن حالا بدو بزار قسمت بعدو
منظورم عکسای همون انیمه ای که گفتمه
پاسخ : فردا انشالا

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/05/15 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

هی خوش بحالتون!!!از اون اول همه گفتن تزکیه سخت گیره ها ولی کو گوش شنوا!!!دوساله تو سال تحصیلی دارم مثل چی درس میخونم اینم از تابستونم!!!! ولی خوش میگذره!!!!!
پاسخ : ^___^

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/05/15 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

از بس خسته میشم و این معلما تکلیف میدن!!!!!ههههههه نکه من خیلی میشینم سرشون!!!!ولی خب بازم سخته دیگه! تازه زبانم میرم اهواهواهوشکلک مگه مدرسه ی شما واستون کلاس تابستونی نذاشتع؟؟؟
پاسخ : نوچ با این که تیزهوشانم ولی نه
خدا نکنه بدبخت میشم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    از کدوم خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 1663
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 11,238
  • بازدید کلی : 82,932