loading...
ღღمن و فـوجے و بقیه دوســــتامღღ
✓سایو فوجی✓ بازدید : 539 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (39)

من:رایا بریم سراغ دخترا ببینیم چه کار کردن.

رایا:بریم...

پسرا..

ایجی:منو اویشی خریدامونو کردی.

فوجی:منو تاکا هم همین طور..

اینویی:منم اطلاعات زیادی رو جمع کردم.

مومو:فعلا نخریدم ولی برای ریوما لباس اصلا پیدا نکردم.

اینویی:برا همینه بهش میگم شیر بخوره تا رشد قدیه خوبی داشته باشه.

ریوما:حالا که چی؟

مومو:پیدا کردن لباس برای تو از پیدا کردن خرس چهار چشم پوست وزغی،با ارواره های شیر و پاهای فکی سخت تره.(اینی که گفت چی بود؟)

ریوما:مادا مادا دانه..

مومو:ای بابا...بازم....

دخترا...

من:همگی خریداشونو کردن؟

ریما:اره.

من:همگی؟

ریما:نه...من...

من:لباس پیدا نکردی؟

ریما:یه لباسی مد نظرم هست ولی پیداش نکردم.

من:پس بقیه اینجا باشن تا منو ریما بریم جست و جو....

ریما:ایول...

بعد از زیرو رو کردن کل پاساژ من بدبخت افتادم رو زمین.

من:ریما تروخدا تو داری دنبال موجود فضایی میگردی یا لباس؟

ریما:ای بابا.اه اونجا رو نگا.همون لباسیه که میخوامش.

من:بریم بخریم...

ریما:ایول...

بعد پرو و خریدنش رفتیم سمت دخترا..

رایا:کجا بودیم.اگه الان به یه بوته ی خیار رسیده بودم هلو میداد.

من:از ریما بپرس من که نا ندارم.یکی منو بگیره....

ریما:ای بابا ولی خوبیش اینکه بلاخره لباسمو خریدم..

ناتسوکو:پس پیش به سوی کافی شاپ.

من:بریم...

پسرا...

مومو:لباس هم برای ریوما و هم برا خودم خریدیم.

ایجی:خب من خستمه بریم کافی شاپ یه چیز خنکی بخوریم.

اویشی:راس میگی هوا خیلی گرمه..

اینویی:منم اطلاعات جمع میکنم...

همگی:اییییننننوووییییییییی...

اینویی:خب چیه؟

ریوما:مادا مادا دانه.

مومو:یه بار دیگه بگو تا مادا مادا دانه رو نشونت بدم.

ریوما:مادامادا دانه.

مومو:ای پسر لجباز وایسا بینم(و اینگونه دزد و پلیس ریوما و مومو شروع شد)

دخترا...

من:همگی سفارش بدین.

دخترا:سفارش دادیم..!!

من:جلل خالق شماها رو با جت اشتباه نگرفتم؟

همگی:نوچ...

من:خیلی خب..ببخشید من این نوع بسنیه شکلاتی رو میخوام.

گارسون:حتما...

بعدش دخترا شروع به پچ پچ کردن.

پسرا...

ایجی:اه اینا که دختران؟

مومو:ماشالا جمعشونم جمعه..

اینویی:اره...

همگی:اینویی.......

اینویی:باشه باشه.اطلاعات بی اطلاعات...

همگی:خوبه..

فوجی:تنها جای خالی اونجاست...

مومو:ای بابا اونجا که پیش دختراست...

اویشی:چاره نداریم....

دخترا....

من:اوه اوه پسرا اینجا.

ناتسوکو:انیکی منم باهاشونه...

من:مگه نمیدونستی؟

ناتسوکو:چرا میدونستم بیرونه ولی اینکه بیان اینجا رو نمیدونستم...

من:ماشایا:پسرا اومدن.خواهش مندم خیلی باکلاس رفتار بنمایید.

ماشایا:ای به چشم الان اطلاع میدم..

رایا:چرا ماشایا؟

من:پل ارتباطیه من با دخترا..

رایا:اووههووممم...

بعد خوردن دسر ها.پسرا هم رفتن خونه هاشون.ماهم رفتیم سمت یکی از فست فودیای نامدار.

بعد خوردن غذا و کلی کیف کردن..

من:اوه اوه بچه ها خیلی دیره.دیگه باس بریم خونه هامون...

رایا:راس میگه من یه سری کارایی دارم.اهنگم باید دانلود کنم...

ناتسوکو:اره بریم دیگه من الان همه ی خانوادم نگرانمن.بای...

من:خداحافظ همگی.

همه ی دخترا:بای...

بعد رسیدن به خونه...

من:اوف چقدر خسته کننده بود.

مامانم:اوه سایو برگشتی!میشه لباستو برام بپوشی(یعنی واقعا من بدترین عذابم اینکه لباس پرو کنم.جدا همین طورم خیلی از پروی لباس بدم میاد)

من:مامان تو که میدونی من از پرو بدم میاد...

مامانم:حرف نباشه سریع برو بپوشش.

خلاصه بعد پروی لباس و کلی به به و چه چه بابام و مامانم رفتم تو اتاقم و مستقیما رفتم گرفتم خوابیدم....

 

ادامه دارد.

میگم بچه ها لدفا همین طوری نظر بدین تا من قسمتارو زود زود بزارم.اخه دو روز دیگه میرم سفر...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط yalda در تاریخ 1394/07/09 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

من خودم عاااااااااااششششششششقققققققق کارتون های کره ایم...البته هیچ وقت تشخیص ندادم کره ای اند یا ژاپنی اند یا چینی؟؟؟!!!!شکلکشکلک
پاسخ : خخخخخخ

این نظر توسط Raya Tezuka در تاریخ 1394/05/27 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

من دوس دارم به عشقم هرچی بگم.میتسو خودش ناراحت نمیشه اونوقت تو ناراحتی میشی؟خوده میتسو میدونه چیکار کنه در چنین شرایطی هم جای اینکه ناراحت بشه میخنده
درضمن...میتسو؟؟؟؟؟؟؟؟یادم نمیاد اجازه داده باشم ساکونو جونشکلک
پاسخ : .....

این نظر توسط Raya Tezuka در تاریخ 1394/05/27 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخ اره جهندم دره ای
معمولا میخوام با دسوتام شوخیکنممیگم جهندم دره یا قبرستون خخخخخخخ
هوم بهلی بهلی حرف شوما متینشکلک
راستییییییییییییییی اگه تمومشکردی واسه رمان بعدیت منو فراموش نکنیاااااااااااااااااااااااشکلک
پاسخ : فکر نکنم بخوام داستان دیگه ای بنویسم
مامانم میگه بسه دیگه
ولی خودم چیزایی رو تو ذهنم داشتم.
که دقیقا خودت توش بودی
تو اون داستان فقط منو تو بودم
از بین دخترا ولی چی کار کنم یه خورده سخته
میخواستم داستان بعدی رو از یه رمانی کپی کنم فقط به سبک خودمون و کلی سانسور(کتابه کلی سانسوری داره منم نمیتونم توصیفش کنم.مخصوصا جلد اولشو خیلی خفنه)
پاسخ : فکر نکنم بخوام داستان دیگه ای بنویسم
مامانم میگه بسه دیگه
ولی خودم چیزایی رو تو ذهنم داشتم.
که دقیقا خودت توش بودی
تو اون داستان فقط منو تو بودم
از بین دخترا ولی چی کار کنم یه خورده سخته
میخواستم داستان بعدی رو از یه رمانی کپی کنم فقط به سبک خودمون و کلی سانسور(کتابه کلی سانسوری داره منم نمیتونم توصیفش کنم.مخصوصا جلد اولشو خیلی خفنه)

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/05/27 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

سایو داری مینیویسی
پاسخ : گذاشتم

این نظر توسط elham در تاریخ 1394/05/27 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

دوست من یه نقاشی از ریوما کشید پخش کردن
بعد گفت این چه شخصیت کارتونییه؟
بعد هر دو شون گفتن فوتبالیست هااااا
یعنی من این جوری بودمشکلک
پاسخ : واقعا

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/05/27 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

پویا هم میگف که این کارتون خیلی محبوبه تو چی کشیدی من که دیدم دوتا ریوما و یه دونه تزوکا بود
پاسخ : قبلنا فرستادم فوجی بودش

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/05/27 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

ادامه
30 تا بیشتر شد
پاسخ : گذاشتم

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/05/27 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

من که دعا می کنم
راستی دیروز آجیم نقاشی نقاشی می دید بعد سه تا نقاشی از قهرمان تنیس گذاشتن
پاسخ : منم یه دونه فرستادم پخشش کردن ولی برنده نشدم

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/05/27 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

30 تا شد بزار
پاسخ : ای بابا
پاسخ : ای بابا

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/05/27 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

داستانو بزارشکلک
پاسخ : 30 تا شد؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    از کدوم خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 1663
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 543
  • بازدید سال : 11,254
  • بازدید کلی : 82,948