loading...
ღღمن و فـوجے و بقیه دوســــتامღღ
✓سایو فوجی✓ بازدید : 129 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (17)

یعنی تمام....

مدتی که داشتم داستان مینوشتم به زور نظر میدادین تا قسمت بعدیو بزارم...

حالا که تمومش کردم روزی فقط یه نظر دارم...

همین....

یعنی واقعا که خیلی ناراحتم.....تعداد افراد انلاینم زیادن ولی حتی یه نظرم ندارم...

منو بگو که میخواستم به خاطر شماها یه داستان دیگه هم بنویسم....اولاشم نوشتم....

حالا که این طوره نمیزارمش....ادامشم نمیدم.....لازم نیست الکی و به زور نظر بدی تا من پست بزارم......

من راضی نیستم.......

این تمام حرفی بود که زدم.....

بای.......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الناز در تاریخ 1394/12/07 و 6:38 دقیقه ارسال شده است

سایو جون ببخشید من تازه به سایتت اشنا شدم توی این 2 روز 6تا نظر گذاشتم و از سایت خوشکلت ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حخواهش عزیز

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/09/08 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

واو بعدا که نوشتی منم باشم باشه
آخ جانم بدجوری مشتاقم
پاسخ : انشالا تابستون
خخخخخخ

این نظر توسط هما در تاریخ 1394/09/07 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

هوی ینی چی که نمی نویسی باید بنویسی
بنویس خودم نظر میدم
پاسخ : بابا من فعلا رمان نمینویسم ولی یه چیز محشر تو ذهنم دارم

این نظر توسط السا در تاریخ 1394/06/07 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

تو به کسی از اونجا گفتی:داداش؟
منظورم به یه پسر؟
اگه گفته باشی میشه میشه دوستیابی
پاسخ : نه

این نظر توسط shima در تاریخ 1394/06/06 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

ما شرمندهشکلک
پاسخ : اشکالی نداره

این نظر توسط السا در تاریخ 1394/06/06 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

ببخشید مامانم هی میگه اون کارو کن اینکارو کن-_-
اگه داستانتو نذاشتی از ادامه خبری نیست
ادامه داستانمممم
ولی ببخشیدا
توکه دوستیابی نکرده بودی چرا بن شدی اونجا؟
پاسخ : خودمم نمیدونم.الکی الکی کلی ادمو بن کردن.
واقعا از اونجا بدم میاد.....

این نظر توسط نرمین در تاریخ 1394/06/04 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

متاسفم مادرم وقتی میام جلو اینترنت هی غر می زنه به خاطر همین دیگه خیلی کم میام ولطفا رمان بعدیو بزار ما منتظریم شکلکشکلک
پاسخ : نمیدونم.شاید بزارم.شایدم نه

این نظر توسط Raya Tezuka در تاریخ 1394/06/03 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

اره هم تو رو هم یکی دیگه از بچه ها هم آنه و هم پرنسس کارولین و هم یه نفر دیگه و هم ریوما ساماشکلک چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتم بگم ولی پیام هاشو بسته و خصوصی هم نمیتونم بدم چون نمیارهشکلک
پاسخ : اره
ولی بخدا من من دوستیابی نکردم...

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/06/03 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

حالا من یه مدت نبود نظر ندادم توباید ناراحت شی؟شکلک
داستانتم بذار بی زحمت
پاسخ : نمیدونم

این نظر توسط Raya Tezuka در تاریخ 1394/06/03 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

دارههههههههههههههههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک بازم ببخشیدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : رایا برو ببین داخل پارک منو محروم کردن


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    از کدوم خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 1663
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 11,236
  • بازدید کلی : 82,930